Panasz- és reklamációkezelés
tréning
A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk. A képzésen elsősorban gyakorló szakemberek fejleszthetik tovább a reklamáció és panaszkezeléssel kapcsolatos ismereteiket.
A coachinggal kiegészített képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.
A tréning tematikája
- A panaszok és reklamációk fogadása
- Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
- A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
- Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
- Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
- Mikor és hogyan mondjunk nemet?
- Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
- A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei
Kinek ajánljuk?
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
- Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
- Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
- Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.
A tréningtől várható eredmények
- Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
- Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
- Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
Részvételi díj
158 000 Ft/fő + ÁFA
A tréning időpontja
2022. március 17 – 18.
Képzési idő
9.00 órától – 16.00 óráig
Jelentkezési határidő
2022. március 10.
A tréning helyszíne
Óbuda Gate Irodaház – 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28. / vagy Élő online csatlakozási lehetőség
A tréning előadója
Kovács Tünde
üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő
Az Ügyfélszolgálat művészete című könyv szerzője. Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.
Miért válasszon minket?
Élő online, személyes és hibrid tréningek
Válassza az Ön és a vállalkozása számára leginkább megfelelő formát. Képezze magát és munkatársait élő online, személyes “face to face” tréningjeinkkel, tanfolyamainkkal, vagy ezek keverésével hibrid megoldással.
Kiscsoportos gyakorlati jellegű képzések
A kiscsoportos oktatásban hiszünk, ahol lehetősége van egyénre és céghez igazítva tanulni, helyzetgyakorlatokat megoldani, tesztelni az újonnan megszerzett tudást, készségeket.
Ingyenes tanácsadás a tréningek során
Tréningjeink, tanfolyamaink gyakorlatcentrikusak. Lehetőség van egyénre és cégre szabott lehetőségek megbeszélésére is.
Több évtizedes felnőttképzési tapasztalat
Oktatóink, trénereink 20-25 éves múlttal rendelkeznek a felnőttoktatás területén, folyamatosan képzik magukat, hogy tudásuk mindig naprakész legyen.
KÖVESS MINKET