Panasz- és reklamációkezelés
tréning

A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk. A képzésen elsősorban gyakorló szakemberek fejleszthetik tovább a reklamáció és panaszkezeléssel kapcsolatos ismereteiket.

A coachinggal kiegészített képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.

A tréning tematikája

  • A panaszok és reklamációk fogadása
  • Az ügyfelekkel való tárgyalás irányítása, a problémák feltárása
  • A valós panaszok orvoslása és az ügyfél számára a lehető legjobb megoldás megtalálása
  • Alaptalan panaszok és reklamációk kezelése
  • Cégünk és az ügyfél érdekeinek összehangolása
  • Mikor és hogyan mondjunk nemet?
  • Az ismétlődő panaszok, kifogások és reklamációk kezelése
  • A hosszú távú haszon elve és az ügyfelekkel való konstruktív együttműködés módszerei

    Kinek ajánljuk?

    • Ügyfélszolgálati vezetőknek,
    • Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
    • Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
    • Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.

    A tréningtől várható eredmények

    • Megtanulják, hogy nézeteltérés esetén miként találják meg a legjobb megoldást,
    • Elsajátítják a panaszok és reklamációk fogadásának és kezelésének módszereit,
    • Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.

    Részvételi díj

    158 000 Ft/fő + ÁFA

    A tréning időpontja

    2022. március 17 – 18.

    Képzési idő

    9.00 órától – 16.00 óráig

    Jelentkezési határidő

    2022. március 10.

    A tréning helyszíne

    Óbuda Gate Irodaház – 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28. / vagy Élő online csatlakozási lehetőség

     

    A tréning előadója

    Kovács Tünde

    üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő

    Az Ügyfélszolgálat művészete című könyv szerzője. Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.

     

    Miért válasszon minket?

    Z

    Élő online, személyes és hibrid tréningek

    Válassza az Ön és a vállalkozása számára leginkább megfelelő formát. Képezze magát és munkatársait élő online, személyes “face to face” tréningjeinkkel, tanfolyamainkkal, vagy ezek keverésével hibrid megoldással.

    Z

    Kiscsoportos gyakorlati jellegű képzések

    A kiscsoportos oktatásban hiszünk, ahol lehetősége van egyénre és céghez igazítva tanulni, helyzetgyakorlatokat megoldani, tesztelni az újonnan megszerzett tudást, készségeket.

    Z

    Ingyenes tanácsadás a tréningek során

    Tréningjeink, tanfolyamaink gyakorlatcentrikusak. Lehetőség van egyénre és cégre szabott lehetőségek megbeszélésére is.

    Z

    Több évtizedes felnőttképzési tapasztalat

    Oktatóink, trénereink 20-25 éves múlttal rendelkeznek a felnőttoktatás területén, folyamatosan képzik magukat, hogy tudásuk mindig naprakész legyen.