professzionális 
ügyfélszolgálat tréning

Hangolja össze cége és ügyfelei érdekeit. Fejlessze az ügyfélkezelési és kommunikációs technikáit.

Az ügyfelekkel foglalkozó munkatársak munkája meghatározó a cég sikerességében. Ahhoz, hogy hosszútávú együttműködést alakítson ki ügyfeleivel kiemelten kell kezelnie a problémáikat. Gyors reakcióra, hatékony, konstruktív kommunikációra és problémamegoldásra van szükség.

A képzés az ügyfélközpontú látásmódot és helyzetfüggő magatartást fejleszti. A készségek fejlesztése mellett a gyakorlatiasságra helyezi a fókuszt. A tréning keretén belül a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken, projekteken dolgoznak, ami növeli munkájuk hatékonyságát. Az egyedi esetek, problémák megbeszéléséhez a képzés ideje alatt külön konzultációs lehetőséget biztosítunk.

Mit ad Önnek a tréning?

  • Gyakorlati módszereket az ügyfélszolgálati munkához
  • Stratégiákat a hatékony ügyintézéshez
  • Konstruktív együttműködési módszereket az ügyfelekkel való pozitív kapcsolat kialakítására, megerősítésére
  • Kommunikációs technikákat személyes és telefonos kapcsolattartáshoz
  • Segítséget ahhoz, hogy milyen módon kezelje az ügyfélszolgálati munkával járó stresszhatásokat

 

Kinek ajánljuk a tréninget?

Ügyfélszolgálati vezetőknek

Mélyítse el a tudását, legyen profi. Ismerje meg és alkalmazza a gyakorlatban az ügyfélszolgálati technikák, eszközök széles skáláját. Segítse az ügyfélkapcsolatok produktív alakulását, erősítse az ügyfelek elköteleződését.

Értékesítőknek, termékmenedzsereknek

Ismerje meg ügyfeleit, tanulja meg hogyan működhet együtt a különböző típusú emberekkel, hogyan segítheti őket a problémájuk megoldásában. Fejlessze magát a stresszhatások kezelésében.  

Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak

Kezelje megfelelően az ügyefelek problémáit. Használja a megfelelő kapcsolattartási és tárgyalási technikákat. Fejlődjön az ügyféllel való kommunikáció területén.

A tréning időpontja

2022. június 20-21.

Képzési idő

9.00 órától 16.00 óráig

Jelentkezési határidő

2022. június 13.

A tréning helyszíne

Óbuda Gate Irodaház / vagy online részvétel

1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28.

A tréning részletes tematikája

Professzionális ügyfélszolgálat
  • Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
  • Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
  • Személyes és a telefonos kommunikáció
  • A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
  • Ügyfeleink tájékoztatása
  • Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
  • Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
  • A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra

Részvételi díj

158 000 Ft/fő + ÁFA

 

A tréning előadója

Kovács Tünde

üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő

Az Ügyfélszolgálat művészete című könyv szerzője. Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.

 

Miért válasszon minket?

Z

Élő online, személyes és hibrid tréningek

Válassza az Ön és a vállalkozása számára leginkább megfelelő formát. Képezze magát és munkatársait élő online, személyes “face to face” tréningjeinkkel, tanfolyamainkkal, vagy ezek keverésével hibrid megoldással.

Z

Kiscsoportos gyakorlati jellegű képzések

A kiscsoportos oktatásban hiszünk, ahol lehetősége van egyénre és céghez igazítva tanulni, helyzetgyakorlatokat megoldani, tesztelni az újonnan megszerzett tudást, készségeket.

Z

Ingyenes tanácsadás a tréningek során

Tréningjeink, tanfolyamaink gyakorlatcentrikusak. Lehetőség van egyénre és cégre szabott lehetőségek megbeszélésére is.

Z

Több évtizedes felnőttképzési tapasztalat

Oktatóink, trénereink 20-25 éves múlttal rendelkeznek a felnőttoktatás területén, folyamatosan képzik magukat, hogy tudásuk mindig naprakész legyen.