Reklámszövegírás
tréning
Két szavas vagy két oldalas, a reklámszöveg alapjai minden esetben ugyanazok. A hatékony marketingüzenetek megkülönböztetik a céget a versenytársaitól, a terméket a hasonló árucikkektől vagy szolgáltatásoktól, és tájékoztatást adnak a vásárlás lehetőségéről. A legfontosabb feladat azonban mégsem a tájékoztatás, hanem a vásárlásra, megrendelésre ösztönzés.
A coachinggal kiegészített képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.
A tréning tematikája
- A reklámszöveg helye a marketingkommunikáción belül
- A reklámszöveg típusai és megjelenési helyei
- Reklámpszichológia
- A megfelelő szövegméret
- Szóhasználat és mondatszerkesztés
- A megjelenés időpontja és a tartalom összefüggései
- Hogyan keltsünk érdeklődést?
- Hogyan generáljunk cselekvést?
- Színek, betűtípusok – szerepük és hatásuk
- Direkt és indirekt üzenetek
A tréningtől várható eredmények
- Megismeri azokat a módszereket, amelyekkel érdekes és hatékony reklámszövegeket írhat,
- Megtanulja, hogy a különböző mondatok, szavak milyen hatást váltanak ki az emberekből,
- Olyan ismeretekhez jut, amelyek segítségével növelheti cége vagyonát és bevételeit.
Kinek ajánljuk?
- KKV-k elsőszámú vezetőinek,
- Marketing, PR és értékesítési vezetőknek,
- Reklámszakembereknek,
- Mindenkinek, aki a brandépítéssel kapcsolatos ismereteit bővíteni kívánja.
Részvételi díj
158 000 Ft/fő + ÁFA
A tréning időpontja
2022. március 28 – 29.
Képzési idő
9.00 órától – 16.00 óráig
Jelentkezési határidő
2022. március 21.
A tréning helyszíne
Óbuda Gate Irodaház – 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28. / vagy ÉLŐ online csatlakozási lehetőség
A tréning előadója
Kovács Tünde
üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő
Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.
KÖVESS MINKET