Ügyfélszolgálati levelezés
tréning
A jó, hosszú távú ügyfélkapcsolatok közvetlen hatással vannak a cég eredményességére, hiszen egy visszatérő, többedik alkalommal vásárló ügyfél esetében már nincs szükség költséges marketingtevékenységre. A fentiek miatt alapvető érdekünk, hogy az ügyfélkapcsolatokat folyamatosan fejlesszük, és a területen dolgozó kollégák munkáját támogassuk.
A coachinggal kiegészített képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.
A tréningtől várható eredmények
- Megtanulják, hogy miként tarthatják fenn jó hangulatú ügyfélkapcsolatokat,
- Elsajátítják a reklamáció- és panaszkezeléshez szükséges készségeket,
- Képesség válnak a megszerzett tudás rutinszerű alkalmazására, amelynek segítségével azonnali és tartós eredménynövekedést érhetnek el.
Kinek ajánljuk?
- Ügyfélszolgálati vezetőknek,
- Ügyfél- és vevőszolgálati munkatársaknak,
- Értékesítőknek és termékmenedzsereknek,
- Mindenkinek, aki a munkája során ügyfélszolgálattal is foglalkozik.
A tréning időpontja
2022. július 11-12.
Képzési idő
9.00 órától – 16.00 óráig
Jelentkezési határidő
2022. július 4.
A tréning helyszíne
Óbuda Gate Irodaház – 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28. / vagy ÉLŐ online csatlakozási lehetőség
A tréning részletes tematikája
Ügyfélszolgálati levelezés
- Az ügyfélszolgálat leggyakoribb levéltípusai és jellemzőik
- A különböző ügyféltípusok írásos kommunikációjának jellegzetességei
- A stílus és a szóhasználat érzelmi hatása (pozitív – negatív), illetve ennek tudatosítása
- A személyre szóló, hivatalos levelezési forma
- A hivatalos levél részei
- Az ügyfelek kérelmeire történő válasz:
- a mérlegelés szempontjai
- válasz jóváhagyással
- válasz részleges jóváhagyással
- válasz elutasítás esetén
- A panaszos levelekre történő válasz az alábbi esetekben:
- jogos
- részben jogos
- jogtalan reklamáció
Részvételi díj
158 000 Ft/fő + ÁFA
A tréning előadója
Kovács Tünde
üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő
Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.
KÖVESS MINKET