ügyfélszolgálati
vezetői tanfolyam
Tartsa meg a vevőit profi ügyfélkezeléssel. Növelje eredményességét a lojalitás erősítésével.
Az ügyfélszolgálati vezetők munkáján nagyon sok múlhat. Az ügyfélkapcsolatok milyensége, az ügyfelek tájékoztatása, az ügyfélszolgálati munka során felmerülő problémák kezelése kihatással van a cég egészére. Ahhoz, hogy az ügyfélszolgálati munka eredményes legyen a vezetőnek megfelelően kell alkalmaznia a rendelkezésére álló módszereket, eszközöket. Rendelkeznie kell a szükséges vezetői technikákkal, szervezői készségekkel, motivációs és csoportvezetői ismeretekkel, hogy a vezetése alatt álló csapat a lehető leghatékonyabban működhessen.
Képzésünk az ügyfélszolgálat módszertana mellett a vezetői készségek fejlesztésére és a csapatmunka erősítésére is kiemelt hangsúlyt fektet. A tanfolyam keretén belül a résztvevők végig a saját cégüknél előforduló eseteken, projekteken dolgoznak, ami növeli munkájuk hatékonyságát. Az egyedi esetek, problémák megbeszéléséhez a képzés ideje alatt külön konzultációs lehetőséget biztosítunk.
Mit ad Önnek a tanfolyam?
- Gyakorlati módszereket az ügyfélszolgálat vezetéséhez
- Hatékony eszközöket az ügyintézéshez és az ügyfélkapcsolatok pozitív alakításához
- Segítséget ahhoz, hogy milyen módon kezeljük a különböző típusú ügyfeleket, és az ügyfélszolgálati munkával járó stresszhatásokat
- Stratégiákat a munkatársak motiválására, mellyel növelheti a cég eredményességi mutatóit
- Vezetői és vezetési technikákat a csapatmunka fejlesztéséhez, erősítéséhez
Kinek ajánljuk a tanfolyamot?
Ügyfélszolgálati vezetőknek
Mélyítse el a tudását, legyen profi. Ismerje meg és alkalmazza a gyakorlatban az ügyfélszolgálati technikák, eszközök széles skáláját. Segítse az ügyfélkapcsolatok produktív alakulását, erősítse az ügyfelek elköteleződését.
Cégvezetőknek
Lássa át az összefüggéseket. Hozza összhangba az ügyfélszogálat működését a cég működési rendszerével. Az ügyfélkapcsolatok erősítésével növelje cége eredményességét.
Ügyfélszolgálati koordinátoroknak
Szervezze jól az ügyfélszolgálati kapcsolatokat. Váljon még jobb vezetővé, fejlődjön a koordináció területén, fejlessze az ügyfélkapcsolatokat, hozza biztosan az eredményeket.
A tanfolyam időpontjai
Megbeszélés alapján
Képzési idő
6 nap + 1 vizsganap
Jelentkezési határidő
–
A tanfolyam helyszíne
–
A tanfolyam részletes tematikája
I. modul - Professzionális ügyfélszolgálat
- Az ügyintéző személyiségének szerepe az ügyfélkapcsolatokban
- Együttműködés a különböző típusú ügyfelekkel
- Személyes és a telefonos kommunikáció
- A hatékony ügyintézéshez szükséges információk megszerzése és rendszerezése
- Ügyfeleink tájékoztatása
- Az ügyintézés során felmerülő problémák megoldásának gyors és hatékony módszerei
- Az ügyfélszolgálati munka során keletkező stresszhatások kezelése
- A céghez, szervezethez való lojalitás hatása az ügyfélkapcsolatokra
II. modul - Munkatársak motiválása
- Az egyén teljesítménymérése a csapaton belül
- A motiváció hatása a teljesítményre
- Mi határozza meg a kollégák eredményességét?
- A várható eredményesség előrejelzése
- A vezető szerepe a motiváció fenntartásában
- Személyiségfüggő motivációs stratégiák
- Az egyéni és kollegiális szükségletek kielégítése (a csere-elmélet alapján)
- A szervezeti kultúra szerepe a motiválásban
- Az anyagi ösztönzők típusai, szerepe és hatása
- A tervszerű teljesítménynövelő rendszer szerepe a projekt eredményességére
III. modul - Csoportvezetői technikák
- A csoportmunka, mint hatékonyságjavító eszköz
- Hogyan alakul ki a csoportmunka?
- A csapatmunka megszervezése és irányítása
- Mitől válik egy csoport csapattá?
- A csapatszellem kialakítása és fenntartása
- Az együttműködés hajtó- és fékezőerői,
- A vezető helye a csapatban,
- Az egyéniségek szerepe a csapatban,
- Miként oldjuk meg a csapatmunka során fellépő problémákat?
- Mitől függ a csapat teljesítménye?
Részvételi díj
360 000 Ft/fő + ÁFA
A tanfolyam előadója
Kovács Tünde
üzleti tréner, szervezetfejlesztő, humánerőforrás fejlesztő
Az Ügyfélszolgálat művészete c. könyv szerzője. Tréningmódszere egyesíti az előadás formában történő elméleti ismeretátadás, a verbálisan szabad interakciós csoport, valamint a strukturált tréning azon elemeit, amelyek lehetővé teszik a munkaköri készségek intenzív fejlesztését. Ez a tréningmódszer képezi annak a több mint 250 jogvédett tréningprogramnak is a didaktikáját, amelyet 1991 óta megalkotott. Ezen tréningek a vezetés, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, az üzleti kommunikáció és a vállalati oktatók tudásának, valamint készségeinek fejlesztésére irányulnak.
KÖVESS MINKET